13 Temmuz 2013 Cumartesi

Her Şey Bir Hayalle Başladı Ve Öyle Devam Edecek.....

Kusura bakmayın bu hikayeyi bir kaç gün önce atmam lazımdı ama hastalandım ve pek de zaman bulamadım ühühü :( neyse duygu sömürüsünü bırakayım da hikayeye geçelim. bu benim ilk hikayemdir umarım beğenirsiniz......
-------
Merhaba benim adım Arda. Lise sona gidiyorum. Başımdan geçen ilkimi anlatacağım. Onunla aynı dershanede okuyorduk. Üniversite sınavına hazırlanıyorduk. Onunla orada ilk arkadaş olan ben olmuştum. Adı Can. Açık kahverengi ve uzun saçları olan, gözleri de siyahtı. Ama yüzü. Yüzünü anlatamam. O bebek gibi yüzü bi o kadar da  karizmatik. Onu ilk gördüğüm anda hoşlanmıştım. Bu yüzden dediğim gibi onunla ilk tanışan –arkadaş olan- bendim. Onunla artık kanka olmuştuk. Hafta sonları dershaneden çıktıktan sonra beraber takılırdık. Beraber yemek yer beraber takılırdık. Beraber çok eğleniyorduk.

 O çok eğlenceli bi o kadar da çılgındı zamanı geldiğinde eğlencenin dibine vurur zamanı geldiğinde şebek olur zamanı geldiğin de de normal olmasını bilirdik.
Ama hiç bir zaman Can'a açılamamıştım. Daha doğrusu cesaret edemiyordum.
Günlerden bir gün -doğum günümde- facede takılıyordum. Sonra Can bana "Doğum günün kutlu olsun kanka :D <3 <3 " diye mesaj attı. O vakit coşkudan ölmek üzereydim......


Sırf bana iki kalp koydu diye. Mesajlaşmaya devam ettik.

Ben: Sağol kankam <3
Can: Ahaha :) Ee napıyorsun ? Akşama yemeğe gidelim mi oradan da sinemaya geçeriz ? Hem doğum gününü de kutlarız.

Bende tabii hemen aşkım :) diyemedim :) Neyse işte kabul ettim yeri ve zamanı ayarladık. Ve akşam yemeğini çok romantik olan Burgerking' de yedik :) Her ne kadar romantik gözükmese benim için öyleydi :) 


Yemeği bitirdikten sonra Can bana "Kanka  bu Cola bana fazla geldi -büyük boy almıştık- zaten yarısı kaldı bana yardım ette birlikte içelim" demez mi ? :D :D Bende hemen kabul ettim. Ve sinemaya gidene kadar içeceği birlikte bitirdik. Ama o pipetin tadını anlatamam çok güzeldi. Remsen erimiştim bi o ağını değdiriyor bi ben. Resmen erimiştim. Doğum günüm diye sinema biletimi o aldı :) Ve en arkaya oturduk. Sinema salonunda kimse -neredeyse- yoktu. Birkaç sıra önümüzde iki çift vardı sadece. Ve ben o vakit Can'a tamamen açılmaya karar verdim. Yapacaktım. Bunca şey olduktan sonra. Ama ya olmazsa yanılırsam........ En sonunda yapmaya karar verdim. Filmi izliyorduk. İlk Canla kol kola geldik-tepki yok-.....


Kalbim GÜM GÜM!! diye atmaya başladı....... Ama devam edecektim. Bu sefer elini tuttum -yine tepki yok-.

Aman Allahım... Kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Elinin sıcaklığı içimi bi fırına çevirmişti. Başım dönmeye başladı. Ve sonra bana baktı. Fırsat bu fırsat deyip cesaretimi toplayıp...........
------
------


(devamı gelecek..)
Beğendiniz mi ??

1 yorum: